FAQ

Jak se zaregistruji a jak realizuji velkoobchodní objednávku jako váš prodejce? 

Vstupte na náš eshop, zaregistrujte se, vyplňte vaše fakturační údaje, dodací adresu a ozvětě se nám prostřednictvím emailu nebo telefonu. My následně povolíme pro váš účet možnost objednávky za velkoobchodní ceny. Po obnovení stránky již uvidíte všechny produkty za velkoobchodní ceny a budete si moci objednat zboží pro vaši kamennou prodejnu či eshop. 

Rád realizuji velkoobchodní objednávku po emailu či telefonu, je to možné?

Ano, pokud je vám příjemnější objednat naše zboží pomocí emailu či telefonu, stačí nám sdělit o jaké produkty máte zájem, kolik kusů si chcete objednat a jaká je vaše fakturační i dodací adresa. My vám následně vystavíme fakturu za objednané zboží a po připsání vaší platby vám produkty zašleme na vaší dodací adresu. Po dohodě můžeme vaší objednávku zaslat také na dobírku, zaplatit tak můžete až po té co k vám balík dorazí.  

Kolik zboží od daného produktu musím objednat abych splnil limity velkoobchodní objednávky? 

Od každého produktu je nutné objednat minimálně třicet kusů. Je však možné kombinovat velikosti. Například v případě triček tak můžete od jednoho vzoru objednat 10x velikost L, XL, XXL. Produkty, které jsou v jedné velikosti musí být objednány minimálně v 30 kusech od jednoho typu. Tedy například 30x nákrčník, 30x snapback, 30x čepice. Pokud to s námi ze začátku chcete zkusit s menší objednávkou, ozvěte se nám emailem, rádi vám vyhovíme.

Jak dlouho budu čekat na zboží při velkoobchodní objednávce? 

Vždy záleží na velikosti objednávky a počtu objednaných kusů. Standardní objednávky do 100 kusů od jednoho typu produktu zasíláme do 35 dnů od vámi provedeného nákupu. Do 55 dnů odesíláme objednávky, které nejsou skladem a teprve musí jít do výroby. Po vaší objednávce vás vždy budeme informovat jak dlouho bude trvat proces výroby a kdy by k vám přibližně zboží mohlo dorazit. 

Jak je to se skladovou dostupností produktů pro velkoobchodní objednávky?

Při velkoobchodních objednávkách prosím neberte zřetel na skladovou dostupnost jednotlivých položek v eshopu. Většinu našich produktů máme uložených v našem výrobním centru, které není propojeno se skladem běžného eshopu pro koncové zákazníky. Velkoobchodní objednávky totiž expedujeme ze zmiňovaného výrobního centra rovnou až k vám na prodejnu. 

Jak reklamuji a vrátím poškozené zboží? 

Vždy se snažíme zabalit a předat zboží dopravcům tak, aby se po cestě nepoškodilo. Někdy však tyto okolnosti nemůžeme ovlivnit. Do emailu nám prosím napište o jaký produkt pro reklamaci se jedná, připojte fakturu vaší objednávky a odešlete nám tyto informace emailem na service@fishmachine.org. Náš servisní tým se s vámi spojí a vyřídí vaší reklamaci. 

Už s vámi spolupracuji a chtěl bych pomoci s reklamou

Všem našim prodejcům, ambassadorům a zajímavým projektům nabízíme zápis do rubriky spolupracujeme ve všech jazykových verzích našeho webu i eshopu. Váš eshop či prodejnu také zveřejníme pomocí příspěvku na našem oficiálním Facebookovém profilu. Mimo to nabízíme i reklamní PR článek na navštěvovaném rybářském online magazínu Zachytame.cz a Zachytame.de v sekci rybářské prodejny. A také možnost zveřejňování reklamních příspěvků týkajících se našich produktů odkazujících na váš eshop v rybářských fórech v českém, německém i anglickém jazyce, ve kterých je nyní více než 100 000 členů. 

Mohu využít vaše popisky, fotky a videa pro můj obchod? 

Ano, můžete je použít. Veškeré marketingové materiály najdete v přehledu našich produktů, odtud je můžete jednoduše kopírovat a vložit do vašich stránek. Můžete však využít i feed pro automatické naplnění vašeho eshopu našim obsahem. 

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Napište nám nebo zavolejte, rádi vám odpovíme. 
email: info@fishmachine.eu
tel.: +47 468 01 794

Zpět do obchodu